Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Η σερβιτόρα που έδειξε το μεγαλείο της ψυχής της σε έναν άγνωστο! Διαβάστε τι έκανε!

Η Mariana Villarreal, η οποία είναι σερβιτόρα σε γνωστή αλυσίδα εστιατορίων στην Αμερική, έκανε κάτι πραγματικά εκπληκτικό. Δώρισε το... νεφρό της σε ένα πελάτη, που μετά βίας ήξερε. Ο Don Thomas της εκμυστηρεύτηκε το πρόβλημά τους, πως έχασε και τα δύο του νεφρά και εκείνη με απόλυτη φυσικότητα τον ρώτησε: «Εχω δύο, θες το ένα;». Η Mariana δεν είναι, όμως, «υπερφυσικά» ανιδιοτελής. Πίσω από την πρότασή της υπάρχει μια πικρή ιστορία, καθώς μερικές μέρες πριν η γιαγιά της είχε χάσει τη ζωή της από νεφρική ανεπάρκεια. Δεν ήμουν σε θέση να κάνει τίποτα για τη γιαγιά μου. Αν μπορεί ο Don να ζήσει παραπάνω ευτυχισμένος, εμένα μου αρκεί. Είναι στο χέρι μου και στο χέρι του Θεού να τον κρατήσει στη ζωή», ανέφερε η νεαρή κοπέλα. Οι δυο τους υποβλήθηκαν σε εγχείρηση και χαίρουν άκρας υγείας. Η Mariana ελπίζει η κίνησή της να εμπνεύσει και άλλους ανθρώπους να προχωρήσουν σε δωρεά οργάνων, καθώς είναι πολλοί εκείνοι που τα έχουν ανάγκη. Πηγή

Via

Διαβάστε περισσότερα »

from PoNiRidiS http://ift.tt/1FWBg1D
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου