ώστε να αποφευχθεί περαιτέρω αστάθεια στην ήδη ταραγμένη περιοχή». Στη δήλωση του εκπροσώπου του Μπα Κι Μουν, τονίζεται ότι «ο Γ.Γ. υπογράμμισε την ανάγκη τα μέρη στην Κύπρο να επιστρέψουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων χωρίς καθυστέρηση. Περαιτέρω κάλεσε τις χώρες της περιοχής να βοηθήσουν στη δημιουργία υποβοηθητικού περιβάλλοντος για παραγωγικές συνομιλίες.» Σημείωσε ότι, «όπως και οι δύο ηγέτες ανακοίνωσαν, οι δύο κοινότητες δεν έχουν την πολυτέλεια να διαιωνίσουν το στάτους κβο, ιδίως υπό το φως της επιδείνωσης στο περιφερειακό πλαίσιο». Ο εκπρόσωπος του ΟΗΕ σημειώνει ότι υπό το πρίσμα των επικείμενων επισκέψεων του Εσπεν Μπάρθ Άιντε στη Λευκωσία, την Αγκυρα και την Αθήνα, «ο Γ.Γ. εξέφρασε την ελπίδα όπως όλοι ενδιαφερόμενοι εργαστούν εποικοδομητικά με τον κ. Άιντε για το αποφασιστικό ξεπέρασμα των σημερινών δυσκολιών». Μιχάλης Ιγνατίου απο ethnos.gr
from ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ http://ift.tt/1wl8WSF
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου