Αντελήφθην ότι ορισμένοι ανησύχησαν, επειδή ο Δ. Λ. Ρ. Ο. Ε. Αβραμόπουλος μετέβη για είκοσι τέσσερις ώρες στις Βρυξέλλες, ενώ την ίδια ώρα το «Μπαρμπαρός» αρμένιζε στην κυπριακή ΑΟΖ και ήμασταν υποτίθεται στα όρια της κρίσης. Ας μην ανησυχούν. Τους θυμίζω ότι υπάρχει και η Φώφη.... http://www.kathimerini.gr
from ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2014/10/blog-post_3793.html
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου